Barcelona. “Amors de película” al Museu d’Història de Catalunya

Cicle “Passió i Vi. Tastos amb història”

Dijous, del 7 d’abril al 19 de maig

El Museu d’Història de Catalunya presenta el cicle ’Passió i vi’, que s’emmarca en el context de l’exposició temporal T’estimo? Una història de l’amor i el matrimoni i que es durà a terme en set sessions.

Cada sessió se centra en un tema diferent –el cinema, la música, la pintura, el poder, etc.- i consisteix en l’explicació de tres històries d’amor rellevants de la nostra cultura a càrrec de l’escriptora Àngels Dalmau, cadascuna de les quals es marida amb un vi i tot plegat es combina amb una peça musical-instrumental a càrrec de la pianista Clàudia Bardagí.

Obren el cicle les històries de Katharine Hepburn i Spencer Tracy, d’Ingrid Bergman i Roberto Rossellini, i d’Elisabeth Taylor i Richard Burton, maridades amb tres vins dels cellers Jean Leon.

[Més informació]

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )